SEO optimalizace pro vyhledávače

SEO se v češtině používá jako zkratka pro Search Engine Optimization (optimalizace pro vyhledávače). V praxi se jedná o souhrn činností, které realizujeme, aby se weby našich klientů posunuly ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz na vyšší pozice v přirozených výsledcích vyhledávání – tedy těch výsledcích, který vyhledávač zobrazuje hned pod placenými PPC reklamami.

Právě díky odborné optimalizaci webu pro vyhledávače dokážeme dosáhnout špičkových výsledků a přivést našim klientům relevantní návštěvnost natolik vysokou, že není třeba financovat drahé PPC kampaně. Při tvorbě každého webu zpracováváme komplexní analýzu klíčových slov, hloubkovou SEO analýzu a analýzu konkurence. Na základě získaných dat jsme poté schopni vytvořit web s ideální výchozí strukturou pro následnou optimalizaci pro vyhledávače.

Jaké jsou rozdíly mezi SEO a PPC reklamou?

V dnešní době existuje na internetu spousta webů, které se zaměřují na stejná či podobná témata. Aby weby dokázaly rychle začít nabízet svoje zboží a služby, nejčastěji zvolí řešení v podobě spuštění PPC reklam (například Google Adwords). Vzhledem k tomu, že toto řešení je rychlé a relativně snadné, rozhoduje se pro ně mnoho a mnoho dalších konkurenčních webů, ale v top výsledcích vyhledávání je místo pouze pro několik reklam (nejčastěji 2 – 3 reklamy). Na tyto horní pozice se však dostanou pouze weby, jejichž majitelé či marketingoví specialisté jsou schopni za proklik utratit nejvyšší cenu a tím vzniká jádro problému. PPC reklamy se postupně zdražují, protože v mnoha oborech přibývá konkurence nebo je konkurence již vysoká. Navíc platí již zmíněné pravidlo, kdy je vidět pouze ten kdo zaplatí nejvíce a z hlediska ekonomického tedy nejsou PPC reklamy nejvhodnější řešení.

Stížnosti na předražené PPC reklamy slýcháváme od našich nových klientů velice často a volíme proto logické řešení s ideálním poměrem cena/výkon a tím je kvalitní optimalizace pro vyhledávače. Vysoké pozice v přirozených výsledcích vyhledávání znamenají vyzrálost webu a mnoho uživatelů na internetu má vysoké pozice webů v přirozených výsledcích vyhledávání spojeny s vyšší kvalitou webu a tím i společnosti či jednotlivce, který na webu prezentuje svoje zboží či služby. Nutno podotknout, že tato úvaha uživatelů internetu z 99% koresponduje s realitou. V rámci kvalitní optimalizace pro vyhledávače jsme naším klientům schopni v porovnání s PPC reklamami měsíčně ušetřit až ¾ nákladů!

Optimalizace pro vyhledávače je dlouhodobě efektivní řešení

Pokud to naši klienti myslí se svými podnikání vážně a mají zájem je provozovat v dlouhodobě (v rámci let), je optimalizace pro vyhledávače naprosto jednoznačně nejlepší volbou, jak na web přivést relevantní návštěvníky, kteří budou mít zájem o Vaše zboží či služby. Navíc je nutno brát u úvahu, že PPC reklamami v textové, bannerové či kombinované podobě je internet doslova zahlcen a procento uživatelů kteří mají ve svých prohlížečích nainstalovaný tzv.“adblock“ (blokování reklam) se stále zvyšuje. Mnoho z relevantních uživatelů Vás tedy přes reklamu ani nenajde a tím se důležitost kvalitní optimalizace webu pro vyhledávače ještě zvyšuje.

Reference našich zákazníků

Pozice webů v přirozených výsledcích vyhledávání měříme pomocí nástroje Collabim. Naším klientům na měsíční bázi zasíláme reporty změn pozic a report prací pro možnost přehledné kontroly. Níže uvedené pozice webů vždy korespondují s pozicemi webu v daném městě/dané oblasti kde společnost působí.

malíř Praha (Google.cz – 1. pozice)
malíři Praha (Google.cz – 1. pozice)
malířství Praha (Google.cz – 1. pozice)

ploty na klíč (Google.cz – 1. pozice)
plot na klíč (Google.cz – 2. pozice)
oplocení Brno (Google.cz – 1. pozice)
ploty Brno (Google.cz – 1. pozice)
stavba plotu na klíč (Google.cz – 1. pozice)
plotové centrum Brno (Google.cz – 2. pozice)

plachty na pergolu (Google.cz – 1. pozice)
plachta na pergolu (Google.cz – 1. pozice)
zakrytí pergoly (Google.cz – 1. pozice)
zakrytí pergol (Google.cz – 1. pozice)
opláštění pergoly (Google.cz – 1. pozice)
krycí plachty na pergoly (Google.cz – 1. pozice)
jak zakrýt pergolu (Google.cz – 1. pozice)
výroba plachet na míru (Google.cz – 3. pozice)

moderní sruby (Google.cz – 1. pozice)
finské sruby (Google.cz – 1. pozice)
srubové domy na klíč (Google.cz – 3. pozice)
srub na klíč (Google.cz – 4. pozice)
sruby na klíč (Google.cz – 4. pozice)
dřevěné sruby (Google.cz – 4. pozice)

půjčovna dodávek Praha 9 (Google.cz – 2. pozice)
pronájem dodávky Praha (Google.cz – 3. pozice)

mobilní haly (Google.cz – 2. pozice)
mobilní hala (Google.cz – 3. pozice)
samonosné haly (Google.cz – 3. pozice)
samonosná hala (Google.cz – 1. pozice)
plachtová hala (Google.cz – 3. pozice)

pokládka podlah (Google.cz – 1. pozice)
pokládka podlah Praha (Google.cz – 1. pozice)

půjčovna dodávek Otrokovice (Google.cz – 1. pozice)
půjčovna dodávek Zlín (Google.cz – 3. pozice)

levné stěhování Praha (Google.cz – 1. pozice)
nejlevnější stěhování Praha (Google.cz – 2. pozice)
stěhování po Praze (Google.cz – 2. pozice)
stěhování Praha (Google.cz – 4. pozice)

zámečník Praha (Google.cz – 3. pozice)
zámečník (Google.cz – 4. pozice)
zámečníci (Google.cz – 4. pozice)

levné stěhování Brno (Google.cz – 2. pozice)
stěhování Brno (Google.cz – 4. pozice)